måndag 8 februari 2016

Kreativa barn som älskar att måla

Här får ni träffa 4 underbara barn som alla älskar min målarbok. Det är Claire 14 år, Jane snart 13, Oliver 11 och Nicholas 9 år och bor i Utah.

Här är en bild på det härliga målargänget!
Claire, Jane, Nicholas och Oliver

De har alla var sitt exemplar av Luna & Friends och jag har låtit dem få säga sitt om boken. Det har målats, och målats och målats!

Här håller Jane på att färglägga insekternas värld, medan Oliver, som man bara ser tröjan av har valt att färglägga piraterna och skattjakten.

Min bok tillåter en att tänka utanför boxen. Många av bilderna är så fantasifulla att det inte finns något rätt och fel i val av färger.

Här ser det ut som att killarna diskuterar färgval på dinosaurierna. Kanske blev någon rosa!

Här kommer gruppens omdöme:
Nicholas: 
"I love everything about her, she's creative, generous, and very nice. 
She is also a great artist!"



Jane: 
"I think that she is super talented and thinks of the most bizarre subjects and turns them into cute ideas! I like the diversity and categories of the pages."



Oliver: 
"I love her dolls especially the octopus, I think she's very creative, and I love the sea picture and the doctor picture in the coloring book because I love the sea and want to be a doctor when I grow up."



Claire: 
"I love the Luna Dsign coloring book because the pages are so wonderfully detailed and are nothing like any ordinary coloring book you can buy cheap at a drug store but truly genuine and whimsical illustrations that can capture the minds of all ages!"


Thanks kids! You are awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!