onsdag 24 februari 2016

Drömmen om Ullared

Igår kväll satte jag mig i min lilla pärla och körde ut till Röbäck för att hälsa på familjen Larsson/Öhgren.


Tilde hade bakat cupcakes och jag blev väl omhändertagen. Vi hann prata en massa och se på Ullared. Fasen vad roligt det skulle vara att åka ner dig och shoppa loss. Jag lyckades få mina systerdöttrar att bli peppade för ett besök.
S (3 år) skulle köpa majs, smör, kaffe, leksaker, ärtor till bebisen (hennes docka) och en massa godis. Ja, det låter väl rimligt!
Tilde var också sugen på ett besök, så kanske blir det ett någon gång i framtiden. När man har sparat pengar och har en stor bil med mycket bagageutrymme att lasta alla fynd i.

Undra hur många fler besökare Ullared har fått efter det att serien börjat visas på TV.

Winston - grishunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!