onsdag 6 januari 2016

Pernilla Wahlgrens blogg featuring Luna Dsign

Idag gick jag som vanligt in på Pernilla Wahlgrens blogg. Kvinnan med tusen järn i elden. Jag blir sjukt imponerad över hur hon hinner med allt i sitt liv och den energi hon utstrålar. Tänk om man hade hälften av det.
Har ni inte lyssnat på hennes och Sofia Wistams podd - gör det nu! De bjuder verkligen på sig själva!

Hur som helst så scrollade jag ner i hennes senaste inlägg och hittar dessa bilder (lånade av Pernilla Wahlgren)


Hennes son Theo med sin Lunafigur


"Tusen tack hälsar Theo – som numer sover med sin Luna-gubbe i sängen varje kväll! :-)" = bästa betyget

Här har ni en länk till inlägget: http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/punschverandan-det-kom-ett-bud.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!