lördag 8 augusti 2015

Adam och kompani berättar om Sodastreamflaskor

När jag sitter och jobbar framför datorn tycker jag att det är perfekt att lyssna på ljudböcker och podcasts.
Min favoritpod har alltid varit Adam och kompani. Efter att de hade uppehåll så tog det ett tag innan jag började lyssna igen. Det bästa med det är att jag nu har flera avsnitt att lyssna ikapp på.



Jag skrattar alltid när jag hör dem och de gör mig så himla glad. Tur att ingen ser mig närjag lyssnar för jag sitter antagligen och fån-ler mesta delen av tiden.

Just idag har jag hunnit till en del där Daniel Breitholtz berättade att det faktiskt finns bäst föredatum på flaskorna som hör till Sodastream. Alltså flaskorna du gör din kolsyrade dryck i.
Det hade jag ingen aning om, men tydligen så stelnar plasten och de är inte lika effektiva.
Jag grävde genast fram våra flaskor för att kolla om det verkligen stämmer, och jo...det stämmer.


Våra är uppenbart skitgamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!