lördag 15 februari 2014

Dagen efter

Det var Alla hjärtans dag igår och vi hade bestämt oss för att göra nåt trevligt av den.


Vaknade upp på hotell i morse. Hade ingen aning om vad som hade hänt.....
Nä, jag visste visst vad som hänt. Vi var på en date, åt god mat och tog en kväll hemifrån.
Efter en god och stärkande hotellfrukost så begav vi oss ut på stan för att göra lite småärenden innan vi begav oss ut på landet igen.

Vi var även iväg en sväng på Mio i Boden för att se om de hade någon matta som skulle passa under vårt bord. Vi hade först tänkt vara utan, men det blev lite sterilt tycker vi båda. Och så känns det som att det ekar.
Men vi hittade igen bra så det lutar mot alternativet vi hittade på ikea. Jag har inte lust att betala 2000 för en matta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!