måndag 30 april 2012

Sköna maj välkommen.....

Valborgsmässoafton. Det är sol och 3.1 grader varmt.Jag sitter vid köksbordet och nyser, snorar och snyter mig. Pollenallergin är här. Igen. Som vanligt oinbjuden och inte speciellt välkommen.






































Idag är det förberedelser för mässan som gäller. Jag behöver packa ihop en massa saker från butiken.
Sen ska det skrivas ut ett gäng lappar, de ska lamineras och fästas på figurerna.

Ikväll kanske vi åker in till stan, kanske Hertsö ängar eller Skurholmsberget och ser på en brasa.
Vi får väl se vad som händer.

 





































Min kaktus blommar i alla fall och det gör mig glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!