onsdag 25 april 2012

Back on track

Nu är jag tillbaka på banan igen. Det visade sig att det inte var mitt nätverkskort det var fel på utan routern. Nu när det är fixat så funkar allt som det ska, och det gör mig glad och lättad.
Eftersom jag inte lagt ner någon större tid att sitta vid datorn har jag hunnit ägna mer tid åt att sy. Jag sitter mitt i ett evigt stök och syr för brinnande livet.
Inte nu i helgen men nästa är det ju mässan. Jag har aldrig varit med på Vårmässan så det blir spännande. Min mamma har lovat att komma upp och hjälpa mig, vilket jag är oerhört tacksam för.
Allt blir roligare och lättare om man är två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!