tisdag 6 december 2011

Minnen......

En sak som jag älskar att göra är att titta på gamla bilder. När jag är hos mina föräldrar brukar jag ta fram diabildsprojektorn och sitta i timmar och drömma mig tillbaka.
Jag älskar att minnas men blir också väldigt sorgsen över allt som är borta, som jag inte får tillbaka.
Men minnena finns kvar i alla fall - och bilderna.

Jag fotade av lite bilder när jag tittade senast, därav kroken som finns med mitt i bild. Men skit i det, jag älskar bilderna!

Jag och mormor. Jag tror vi har matat grisarna för hon bär på grishinken. Den brukade stå under diskbänken och alla matrester slängdes i den, sen fick grisarna det till mat.


















Här är jag i vår Laban bil. Det finns flera bilder tagna vid det här tillfället. Jag tror vi har varit i Lycksele eller någonstans i närheten. 
Här är morfar på sin färja i Bjursele. Jag älskade att åka färja med honom. Han brukade alltid göra honör till bilarna som körde av färjan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!