söndag 4 december 2011

Ett steg framåt...åsså rasar grillen!

Hej....jag sitter och jobbar på min webshop. Jag vet inte riktigt vad jag gör, men det ska nog bli bra så småningom.
I eftermiddag har jag fått upp lite julgardiner. Ett steg närmare. Jag åt även upp smulorna i botten på pepparkaksburken.
Till middag blev det havregrynsgröt om ni undrar. Det har regnat och blåst idag också.



I går kväll när min sambo kom hem från en fest så sa han att det lät som att det krossades glas nere vid stranden. Varje gång som vågorna sköljde över isen som låg där. Jag gick aldrig ut för det var kolsvart och jag gillar inte mörkret.
Idag rasade däremot den murade grillen som stod med "ryggen" mot havet. Det har stormat så mycket att marken under grillen har gröpts ur. SLUTA BLÅSA NU!


Pälsen ser fet ut....eller välmående, det är vinkeln


Alla våra katter är matglada...se här bara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!