måndag 31 januari 2011

Hjärnan kokar

Jag har inte lust att jobba idag. Det är miljarder inspirerande och kreativa tankar som tränks innanför pannbenet på mig och vill komma ut.
Det är frustrerande samtidigt som det gör mig glad.

Helgen har jag till stor del tillbringat framför symaskinen. Det har gått både bra och dåligt.
Jag har sytt en del som bara blev skit och jag har sytt en del bra grejer.
Övning ger färdighet!

Tyvärr måste jag avvika nu för att hinna äta frukost och klä mig i jobboutfiten. Jag har ju en bit att köra.

Kan bara tillägga att vi faktiskt har plusgrader ute idag. Härligt!! Till skillnad från -17 som det var igår.
Det är vad jag kallar kontraster.
Tjingtjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!