lördag 22 januari 2011

Det röda skåpet

Jag skulle sätta upp ett spetstyg på insidan av dörrarna till det röda skåpet. Jag hade tyg hemma och kollade och det såg ut att räcka till båda dörrarna.

Det gjorde det inte.

Jag fick därför åka till Ohlssons tyger igår och botanisera. Jag hade sett ett snyggt typ på deras hemsida men det var inte så snyggt i verkligheten.
Men så hittade jag ett grönt och vitt tyg som kändes lagom muntert och vårigt.
Har nu satt fast det och det ser rätt bra ut. Hoppas bara det inte blir för mycket dagiskänsla över det!

Ska nu försöka få ändan ur vagnen och slutföra "flytten" av pysselhörnan. Jag är så bra på att börja med saker och sååå usel på att slutföra. Dåligt!!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!