söndag 9 augusti 2015

Min dröm.....

Jag drömmer om att ha en stuga som vi skulle åka till på sommaren och lediga stunder.


En stuga som låg lagom nära för att kunna åka dit utan allt för stor planering. Men tillräckligt långt borta för att kunna vara utanför gränsen för ständig åtkomlighet
Ett ställe som betyder lugn och ro, ledighet och gemenskap. Ett ställe där vi skulle sitta och prata på altanen medan solen går ner, ett mysigt kök där vi skulle spela Fia med knuff när det regnar ute.


Ett sovrum med blommiga tapeter där vi skulle vakna av oss själva och inte behöva skynda oss upp.
Ett ställe där vi inte har alla bekvämligheter utan måste leva här och nu.


Jag önskar vi hade en sådan plats, och jag önskar att det fanns tid att åka till den....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!