söndag 14 april 2013

En dag på läktaren

Igår var vi på första matchen mellan Luleå och Skellefteå.


Finklädda hockeyfans / Hockeyfans





Det var riktigt spännande och nu har jag fått det bevisat, svart på vitt. Omedvetet skrek jag NEJ när Skellefteå missade att göra mål på Luleå. Och där fanns det, svaret på det alla undrat över. Hejar jag på Luleå eller Skellefteå....Jag är gulsvart!
Men då är jag ju till hälften västerbottning och har varit bosatt i Skellefteå, så det är kanske inte så konstigt.


 Ett matchande par / Matching couple


 Resultatet när det var 21 sekunder kvar/The result when it was 21 sec left


 Jubel när Skellefteå vann / Cheering crowds when Skellefteå won

 "Bra priser gör nåt med humöret" eller hur pojkarna från Elgiganten?!

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yesterday was first game between Luleå and Skellefteå. Actually really exciting and now I´ve got proof.
Instinctively I shouted NO when Skellefteå missed the goal...And there it was, the answer everyone been wondering about. Do I cheer for Luleå or Skellefteå? I´m black and yellow!
That´s not so strange since one half of me are from västerbotten and I´ve lived in Skellefteå.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!