söndag 21 april 2013

Dinner with Schmucks

Har ni inte sett filmen Dinner with schmucks så kan jag rekommendera den. Vi har redan sett den flera gånger och skrattar lika gott fortfarande.

Igår hade vi middag hos mina föräldrar. Den var inte lika uppseendeväckande som middagen i filmen men inte mindre rolig för det.

Här kommer en bildkavalkad.

Innan vi åkte hemifrån / before we left home

  Spelar råttfällan med nervösa sammanbrott som resultat / Playing mousetrap with nervous breakdowns as a result

Första vårblomman / first springflowers




  Undra vad de tänker om katten... / wondering what they are thinking about the cat...



Alltid i sällskap av Lunafigurer / Always in good Luna company

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
If you haven´t seen the movie Dinner with schmucks I reccomend you do it! We´ve already seen it a couple of times and still laughs a lot.

Yesterday we had dinner at my parents. Not as spectacular as the dinner in the movie but as fun anyway.

Here´s some pictures.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!