lördag 6 april 2013

Är du en Äkta människa? Are you a Real human?

Visst vet ni att den andra säsongen av Äkta människor spelas in nu. De håller på med inspelningen ända till i augusti och så kommer vi att få se 10 nya delar på SVT 1 under hösten 2013.


Som jag längtar!
Jag gillade den första säsongen. Den var imponerande, tänkvärd och lite äcklig.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade jag funderingar på att införskaffa en geriatrik-hubot till mina föräldrar när de blir gamla och behöver hjälp!
Ja, det är ett skämt!

Nu har även franska och tyska televisionen blivit hubot-frälst. De har köpt in fösta säsongen och går under namnet Real Humans. Premiären gick av stapeln den 4 april och i Frankrike sågs den av 1,350 miljoner människor.


Det går riktigt bra för allas vår Harald Hamrell. Kanske är han verkligen Pojken med guldbyxorna nu!


http://www.lexpress.fr/culture/tele/real-humans-c-est-la-serie-de-ce-printemps-en-france_1236915.html


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

You do know that the second seasons of Real Humans (Äkta människor) are in production right now, right?! They are shooting until August and we can see the result in Sweden during the autumn this year. Ten new episodes!
I can´t wait!
I liked the first season. Impressive, worth concidering and a bit sickly.
As I wrote in an old blogpost, I´m getting my parents a geriatrics hubot (a sort of human robot - you can´t see the difference) when they are old and unable to take care of themselves. 
YES, it´s a joke!

The funny thing is that the french and german televison bought the last season of Real Humans. It was premiere in both countries on april 4th.
In France 1,350 million watched the first episode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!