onsdag 2 maj 2012

Idag sätter vi fart

Idag efter kl 12 får vi tillgång till mässan. Det känns bra att vara där i tid och hinna trixa, möblera, göra om och fixa mer och andra grejer om det behövs.Det finns inget värre än att vara där på torsdagkväll, stressad och trött och inse att vissa saker inte funkar.
Imorgon eftermiddag kommer min mamma och förhoppningsvis är allt klart tills dess.
Det är första gången som jag har med grejer utöver det som jag tillverkar själv så det blir extra spännande.
Jag visa bilder eftersom på Luna Dsign sidan på facebook och instagram (heter lunadsign) om ni vill följa arbetets gång. Bilder kommer givetvis på bloggen med, men det kräver lite mer tid så det kommer kanske lite efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!