onsdag 23 maj 2012

Idag är jag ingen duracell kanin direkt!

Det är märkligt med energi. Innan jag åkte på min lilla semester hade jag hur mycket energi som helst. Och jag tycker ju att efter en ledighet borde jag ha laddat batterierna ytterligare. Men så känns det inte riktigt.Jag känner mig rätt seg i skallen och har svårt att strukturera upp mitt arbete.
Jag har ett annonsmaterial som ska göras och vara iväg senast 1 juni och jag har en ren och skär blackout....vad ska det stå, vad ska den visa, hur gör jag?
Jag vill ju att den ska bli så bra som möjligt - men jag vill inte misslyckas. Så då låser det sig....CRAP!






































Nåväl, lite frukost i magen kanske gör underverk. Vi hoppas på det!


UPPDATERING:
Precis efter att jag postade ut mitt inlägg läste jag vad Underbara Clara hade skrivit på sin blogg. Det var precis det jag behövde höra för att få en spark i baken! TACK CLARA!

2 kommentarer:

  1. Man kan inte vara en duracellkanin varje dag, det kan aldrig vara bra. Jag har samma problem, men jag tror det viktiga är att tillåta sig gå ner i varv när man behöver det. Man kan ju inte göra mer än sitt bästa. En bil kan ju inte köra om bensinen är slut... Take care!

    SvaraRadera
  2. underbaraclara23 maj 2012 kl. 19:17

    Tack själv =)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!