torsdag 1 mars 2012

Takdropp och vårkänsla

Det ger mig sådana vårkänslor nu när solen är framme, dagsljuset dröjer sig kvar längre och det är plusgrader.






































Jag vill bara sitta på en uteservering i solen och dricka en kall öl och äta vitlöksbröd!

Hönan Agda är också nöjd med våren. Jag blev lite orolig när jag inte sett dem på ett tag men idag kom de tillbaka.
När taket nu är skottat, tack och lov (hemska tanke så många tak som rasar in nu när snön blir blöt) så blev det en hög vall utanför fönstren.
Och vem kikade in om inte Agda. Söta fina Agda!





































Katterna blir helt till sig, för nu befinner de sig i ögonhöjd med varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!