måndag 5 mars 2012

En närapå respektabel hall

Nu börjar hallen arta sig. Det blir jättefint.
Jag tycker att det har varit lite färglöst där tidigare så nu har vi införskaffat lite mörkare hallmöbler och jag tror det kommer att bli pricken över i. Ska ta lite bilder när allt kommit på plats och det ser lite respektabelt ut.




Jag ska strax åka och väga mig. Det har jag inte gjort på flera veckor, av flera anledningar; jobb, lathet och snön.
Men jag har i alla fall ätit inom mina poäng. Håll tummarna för att det ska ha gett bra utdelning.

Jag råkade bryta av Marit´s orkidébebis så nu ligger den i en kopp vatten med stjälken tills jag införskaffat bark och vitmossa så jag kan plantera om den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!