söndag 25 mars 2012

25 saker ni inte visste om mig:

* Jag har fobi för platta fiskar, både att se dem och att äta dem.

* Jag har sågat ner en palm med en brödkniv. Har man bara viljan och tålamodet så går det mesta.

* Jag ville bli busschaufför när jag var liten.

* Jag tyckte att det var fantastiskt att det fanns ett eluttag under instrumentbrädan i bilen, för då kan man ju blåsa håret på väg till jobbet! (jag vet!!!!)

* Jag brukar gå och prata med engelsk/skottsk/irländsk accent när jag är hemma, både ensam och med min sambo. Han tycker inte att det är så roligt längre.

* Jag är rädd för att dö.

* Jag är lite hypokondrisk

* Jag drömmer om att lära mig dyka och få flyga luftballong.

* Jag använder kläder tills de bokstavligen ramlar av kroppen för att de är så trasiga. Kalla mig ekonomisk eller dum, men man kan inte klaga på att jag köper kläder i onödan.

* Jag vägrade ha jeans på mig tills jag var i princip tonåring.

* Jag älskade neonfärger när jag var liten.

* Jag tycker att 80 talet var bäst!

* Jag skulle kunna flytta hem till mina föräldrar igen, utan problem.

* Jag är en duktig hacker

* Jag hade en period i mitt liv då jag klädde mig som Spice girls, med platå, lamé och allt vad det innebar.

* Jag skulle kunna tänka mig att ha fler katter.

* Jag är ingen bastumänniska. Klara bara av 3 minuter åt gången.

* Jag slog av misstag sönder en kopp hos min mormor och morfar en gång. Skärvorna grävde jag ner i diket för jag vågade inte erkänna.

* Jag spelade koreanskt adoptivbarn i en film när jag var lill-liten.

* Jag biter på naglarna.

* Jag älskar AFV, kan skratta mig fördärvad.

* Jag hatade att sy när jag var yngre. Framkallade feber bara för att slippa gå på syslöjden. Nu gör jag inget annat än att sy.

* Min favoritfärg är rosa

* Jag puttade en grannpojke av sin trehjuling och gömde mig sedan resten av dagen under trappan hemma (OBS! När jag var liten)

* Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag bor här i det här huset. Upprepar det ofta för mig själv och tycker att det är lika fantastiskt varje gång.

1 kommentar:

  1. Halloj,
    du är så rolig.
    Skrattar högt av det här inlägget :)
    Kram C

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!