söndag 17 april 2011

Sega söndag

I natt vaknade jag av att Mats sa åt mig att lägga mig och sova. Jag kommer ihåg att jag hängde ut ur sängen och krafsade med min hela arm på golvet. Jag hade för mig att det hade runnit vatten på golvet.


Dagen har varit seg. Jag har kännt mig lite låg, less på att ha ont och svårt att röra mig.

Dessa tre figurer flyttade igår.


Har tillbringat dagen framför datorn med isbandage på axeln. Dörren har stått öppen och jag har hört fåglarna kvittra. Det var härligt men jag har inte orkat gå ut. Dessutom blåste det huggorm.

Pälsen har fortfarande inte synts till. Var är hon? Hon BÖR komma hem snarast för sitt P-piller och ett kilo kärlek och pussar från mig.


Kommer hon inte hem snart så kanske detta blir resultatet. Visst är de underbart gosiga mina små bäbisar!!

1 kommentar:

  1. Vilka sötnosar!!! Jag hoppas verkligen din pälskling dyker upp snart!!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!