lördag 16 april 2011

Lördagslunken

Jag sitter med en kopp kaffe och tittar ut på isen. Folk sitter redan och pimplar och en och annan skoter passerar. Det är blött på isen så det verkar inte vara så himla mysigt. Det är inte soligt heller, men +6,1 grader.
Idag kommer svärmor och svärfar hit. Tänkte be Mats slänga ihop en sockerkaka, det längtar jag efter. Det är så gott med sockerkaka, hemgjord som är lite knaprig på ytan. Köpessockerkakor är alltid så genom mjuka, nästan lite blöta. Det är ju ytan som är det goda!




Jag ska göra iordning tre lunafigurer, eller Babylunas som har sålts. Jag fick inte iväg dem igår som det var tänkt, men idag blir de levererade, tack vare en snäll sambo. Tack fina du! Puss

1 kommentar:

  1. Hon som hämtade dem blev väldigt glad :D Tack än en gång för fina figurer! Krya på dig.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!