onsdag 20 april 2011

Så trött....

Oj, jag är så trött. Jag har inte gjort så mycket idag. Satt mest på Leo´s, satt i bilen, satt på Biltema och sitter nu.

Det mest ansträngande jag gjort är väl skurit lite påsk-ris.

Som sagt, vi har varit på Leo´s lekland. Jisses vad stort det var, och så många barn....å vilken hög ljudnivå.



Jag försökte fota M men hon stod inte still en sekund och det var svårt att få blixten att nå när man står långt ifrån. Ni får hålla till godo med lite suddiga bilder.




M och mormor på väg till nästa "happening"





Färgglada tuggummikulor - med risk för att bita sönder en tand.




Tjohoo...jag vet inte om M eller mormor tyckte tigerkanan var roligast?!




Glasspaus. Jag tycker hon ser trött ut. Men det gick över när Leo "himself" gör entré.


Alla ville klappa honom.

När vi kom hem pyntade vi riset med en massa fjädrar och ägg.





Och min far putsade fönstren på utsidan. Tack för det!!

Idag är det första dagen efter operationen som jag är ute bland folk och jag märker att det tar längre tid än jag trodde att komma igen.

Det blir nog en tidig kväll för mig. Imorgon ska jag till sjukgymnasten för min första tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!