måndag 13 april 2015

Nu är påsklovet över

Jag har haft påsklov och ledigt. Tillbringade några dagar hos familjen i Umeå. Det var skönt och avkopplande och jag fick chans att bara umgås och ladda batterierna.


Lite promenerande på stan, spela sällskapsspel, se på TV, gå ut och ta en eller tre öl på fredagkvällen, fotat, besökt ridskolan, hämta min dator, äta middagar och mumsa yoghurtglass. Det är väl i princip det jag gjort.


Finaste ryttaren på hästen Vicky

Det var länge sedan jag byggde med lego, hade glömt hur roligt det faktiskt är!

Pupillen är mitt objektiv

Nu är jag hemma och för tillfället ösregnar det. Det har faktiskt smält bort en hel del snö medan jag var borta så nu är det gräsmatta på vissa ställen.

Experiment med att infoga ett gammalt foto i en nutida miljö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!