måndag 23 februari 2015

Kardemumma för katten

Första träningsdagen efter min förkylning. Det tog emot att åka men jag gjorde det ändå. Inget förändras om man inte engagerar sig! I guess!

Dock har jag svårt att komma igång med jobbet efter att ha varit iväg på förmiddagen. Jag har dock gjort klart etiketterna till Luna & Juliet, så nu väntar jag på ett OK från Stina.
Ni som vill läsa mer om vårt jobb mot klädkollektionen kan kika in på vår blogg: www.lunaandjuliet.blogspot.com

I morgon har jag bokföringsmöte och jag hoppas att jag går därifrån som en upplyst människa som förstår precis hur jag ska göra i det nya programmet.

För övrigt så har helgen passerat utan att något större hänt. Mats jobbade helg och jag pysslade på här hemma. Upptäckte i gårkväll att Kotte blev helt till sig av kardemumma. Hon reagerar på samma sätt som med kattmynta och snodde åt sig en påse som hon låg och lekte med. Skumt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!