söndag 30 november 2014

Första advent

Så var det första advent. För ett år sedan hade jag en månad kvar på mig att förbereda bröllopet. Jag antar att jag var aningen mer stressad då än vad jag är nu. Vilket jag är tacksam över. Att jag inte känner mig som då alltså.
Livet innehåller nog med saker att stressa upp sig över utan att behöva planera för ett bröllop med allt vad det innebär. Det är dock inget jag ångrar. Definitivt inte!

Fredag och lördag stod jag ute på Storheden, vid Sambo närmare bestämt. Jag fick chans att marknadsföra mina produkter och sälja lite kalendrar, målarböcker och lunafigurer.


 I går kväll började vi julpynta. Granen står nu färdig och resten ska upp under dagen. Vi har även bestämt att ha en gran ute för att liva upp lite i mörkret.


Härom kvällen var vi uppe i skogen en bit från där vi bor för att hämta en gran. Vår granne Staffan hade sagt att vi kunde få hämta en på hans mark. Det tackar man ju inte nej till.

Bambi kommer på besök varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!