tisdag 30 oktober 2012

Sov gott

Oj vad det stormar ute. Det viner och tjuter runt huset.
I natt när jag släppte ut katten så var det vitt och fluffigt ute av snön som kommit, men nu är det bara regn och rusk.
Tur att man slipper gå ut!

Jag såg att någon hade varit inne och läst mitt inlägg http://designofluna.blogspot.se/2012/02/slutet-pa-varlden.html.
Usch, vilket domedagsinlägg jag hade gjort där....men det kanske är så....året är ju som sagt 2012. Titta bara på USA nu!

Nä, nu ska vi inte gräva ner- och skrämma upp oss i det eländet. Jag är på väg att gå och lägga mig men jag ville bara titta in och säga hej!
Jag har suttit och sytt figurer hela dagen så mina ögon går i kors.
Natti Natti!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My god, it´s stormy outside! The wind is making such a noice.
Last nigh when i got up to let the cat outside it was white and fluffy snow outside, but now it´s all rain.

I discovered that someone was reading my post about "the end of the world" that I wrote in february. Such a judgement day-post....but it´s 2012, just look at what´s happening in the USA right now.

Well, we shouldn´t get stuck in all fear and misery. I´m going to bed now and I just wanted to stop by and say hi!
I´ve been making Luna´s all day so I´m pretty tired now.
Nightynight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!