lördag 11 augusti 2012

Resultatet av hårt slit

Nu är jag äntligen klar med beställningen till Juliet. Det känns som en sten har lyfts från mina axlar. Trots att det inte ska levereras förrän 1 september så har jag omedvetet känt mig stressad.


















Ett stort gäng lunafigurer och en massa skallor kommer snart att finnas på hyllorna i butiken på Hornsgatan 48 på Söder i Stockholm.

Jag tror jag kan behöva en större kartong






































Men någon välförtjänt vila blir det inte tal om. Jo, lite men inte mycket. Jag har hundra projekt som trängs innanför pannbenet och en massa babynests som ska sys upp.


3 kommentarer:

  1. Senast igår frågade min 7 åring efter sin grönrandiga Luna hund. Hon hittade honom inte och blev lite orolig. - Mamma, jag kan inte sova utan hundis. Han bor i hennes säng och delar kudde hårt omkramad av Elvira varje natt sen han kom till oss. Bra betyg.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!