måndag 19 mars 2012

Måndag, Malin, Magproblem

Mon dieu.....att några små godisar skulle få sådan hemsk effekt trodde jag väl aldrig, men så var fallet. Magen har lugnat ner sig under natten men jag har rätt ont i den idag. Jag vet inte om det är magkatarr på gång.

Hur som helst, jag har tillbringat morgonen i telefon med att ordna upp diverse saker som behövt ordnas under en längre tid.
Jag har bokat klipptid, massagetid, kiropraktortid. Just nu känns min kropp som en 80 årings och behöver mjukas upp och få allt på rätt plats.
Jag har inte klippt mig hos en frisör på över ett år. Min syster min mamma och jag själv har stått för det. Så det känns bra att få det ordentligt gjort nu.

Satt och inväntade att sekundvisaren skulle slå över från 09.59.59 till 10.00.00 då turistbyrån öppnade bokningen av ett par stugor i skärgården. Vi ska hyra två stugor under ett par dagar i sommar, tillsammans med min syster, Tim och Marit.
Men pga av dispyter i upphandlingarna runt turbåtar i Luleå skärgård har bokningarna senarelagts. Typiskt! Jag som var så peppad!









































Nu ska jag försöka bota min mage med lite inside brus. Ha en bra måndag alla ni andra, med eller utan magbesvär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!