fredag 19 augusti 2011

Tror du Tommy Hilfiger vill ha den?

Denna figur fick ett nytt hem när jag var i Umeå. Han flyttade in hos min systers grannar. Mannen i bakgrunden är min pappa.



Jag älskar verkligen att titta på diabilder. När vi var hos mina föräldrar satt vi en kväll och tittade på minnen från förr. Åh du härliga nostalgi.




På den här bilden sitter jag på bordet och ser på när min mamma sydde. Tänk att nu är det jag som sitter där och syr. Kanske satt jag och tog in allting där, processade det i si så där 32 år innan jag kom på att jag också ville sitta så där.

Däremot verkar min mamma ha varit mer ordningsam av sig....det är lite rörigt runt min arbetsplats.

Ser ni på väggarna, äggkartonger som anslagstavlor. Kanske jag skulle anamma det här hemma.




Slutligen vill jag bjuda på denna bild som jag fotade av från datorn.

Jaha tänker ni.....John Lennon. Säkert är bilden körd i Photoshop eller något för att få det där naggade utseendet.

Faktum är att det är en släkting till mig i USA som har gjort den här bilden. Jag vet inte exakta måtten men de är en ganska stor tavla.

Vill ni veta varför den är så himla häftig? Jo, han har målat den med fingeravtryck. Och som om inte det var tillräckligt coolt......Tommy Hilfiger har köpt den.


Åhhh.....det är så himla coolt!


Nu är det inte länge kvar till FORMEX!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!