fredag 26 augusti 2011

Ett steg närmare förverkligande

Häromdagen fick jag en jätteorder från Juliet i Stockholm.

Det finns bara ett ord som beskriver det: WOW!

Jag har en del färdiga redan så jag tror inte det ska vara några problem, men det blir en chock när det kommer en så stor beställning på en gång.




Tack Stina på Juliet för att du vågade satsa på mina figurer! Ska försöka hinna titta in hos dig när jag är nere på FORMEX mässan.


Några hårdsmälta minimuffins som så småningom ska bli magneter.


Igår var Kuriren här och gjorde ett reportage med mig. Det kommer eventuellt i tidningen den 10 september om inget oförutsett inträffar.

Jag har anmält mig till Hantverksdagarna i Arcushallen som kommer vara den 4-6 november. Det ser jag fram emot. Det var oerhört roligt förra året.

Idag var en tekniker från Telia här och kopplade in en till telefonlinje som kommer gå till den blivade butiken. Oj, en investering som gör det hela lite mer verkligt. Det ska bli en butik....på riktigt!

Nu kan jag slutföra visitkorten jag påbörjat på Vistaprint. Var ju tvungen att vänta och se så allt skulle gå vägen innan jag trycker telefonnumret på papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!