tisdag 7 juni 2011

Santa???

Jag känner mig tom på energi. Jag är trött, har konstant förhöjd kroppstemperatur, magen och armen gör ont och jag känner mig deppig och grinig.


Trots att det händer en massa bra saker så känns det jobbigt.

Ja, jag ska ringa läkaren, jag lovar!!

Kanske inte så konstigt att man känner av magen. Detta är några av alla tabletter jag äter varje dag.



Vet inte om det är tabletterna som gör det....men visst står det en tomte vid stubben?? Ser ni den också....snälla säg att ni gör det!


3 kommentarer:

  1. Ja det är skit när kroppen ionte mår bra,vet själv hur det är...svåårt..men hoppas du kan njuta lite av det fina vädret iaf o JA jag kan oxå se den !Fantastiskt,hehe kram =)

    SvaraRadera
  2. Skönt att veta om att man inte är ensam! Känner mig utslagen och orkar inte hålla kroppen uppe. Luften gör det ju inte bättre heller! Så är det den där jävla magen som aldrig kommer ge sig, men det vet jag ju. Fast ändå gör det mig less att den bara ska krångla hela tiden!

    Känns som man har tusen saker att göra men har inte kraft eller lust att utföra något. Jag får tvinga mig till det mesta just nu!

    Visst kan jag urskilja en tomte i stubben med lite fantasi... eller? ;P

    SvaraRadera
  3. Åh, äter du så många tab varje dag måste jag tipsa om Lactiplus! Det är kapslar med probiotiska bakterier som hjälper till i magen så den mår mättre. Äter det själv varje vår när jag ska äta Tetralysal för acnen (antibiotika). Den räddar mig totalt :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!