fredag 18 mars 2011

Det tar sig!

Jag har fått en röntgentid för min handled nu. Jag ska dit nästa fredag. Sen får vi se vad bilderna utvisar och hur lång tid det i så fall tar till nästa steg, operationen.
I förrgår fick jag min operationstid för axeln, det blir den 13 april. Jag fick en klump i halsen samtidigt som det kändes så skönt att äntligen få ett datum och kunna planera lite.

Jag kommer att vara sjukskriven i ca 2 månader för axeln. Det gör mig lite fundersam på hur pass "handikappad" jag kommer vara.
Hoppas verkligen att jag ska kunna fortsätta sy under tiden. Jag försöker nu slutföra en massa påbörjade projekt för att inte något ska bli liggande utifall att jag inte kan sy på ett tag.

Jag har i alla fall, trots oro, kännt mig glad och lätt till sinnet för att det har börjat hända lite konkreta saker.
Nu ska jag fästa en tråd på en fisk. Vi hörs sen! Då ska jag visa bilder på kommande projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!