tisdag 8 februari 2011

Snuttefiltar för hela slanten




Nu har jag fått ut sidan med snuttefiltarna på min hemsida. Det blir fler allt eftersom.
Nu har jag bara presentsidan att fixa till så är sidan komplett - förutom att man ju bör hålla dem uppdaterad samt lägga ut nya grejer.
Det var ju roligt att Ebba von Sydow kommenterade på min blogg. Det gjorde mig väldigt glad!
Fasen vad jag har ont i mitt ringfinger på vänsterhanden. Kanske är det överansträngt, men av vad?
På höger långfinger har jag ett plåster för huden där har blivit så tunn av allt syande så trycker jag på nålen med det fingret går den rakt in, och det är inte speciellt skönt.
Det blir sallad till middag och sen ska vi bära in möblerna vi köpte idag. Ett bord och 6 st stolar till matrummet. Min sambo hittade dem på Blocket och åkte hela vägen till Piteå för att köpa dem.
Nu kan man bjuda hem sittande middagsgäster utan att skämmas. Om ni undrar vad vi skäms över så har våra katter klöst och bitit i de andra stolarna så de ser riktigt hemska ut. Jag har även försökt laga en med silvertejp. Ni kan ju tänka er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!