söndag 1 augusti 2010

Uppdatering av läget

Oj, den här veckan har bjudit på mycket, både bra och dåliga saker. Jag har inte varit så bra på att uppdatera och det beror på tre saker.

1. Min sambos son är här på besök
2. Det har åskat varje dag och första dagen slog blixten ner i vårat hus och orsakade skada på digitalboxen, telefonen och internet. Det tog någon dag innan de två sista var reparerade.
3. Jag har tokjobbat med grejerna som skulle bli färdiga till utställningen som var igår och idag, Konst i det Gröna.


Laminerade lapparna med information om figurerna
Som sagt i helgen var det Konst i det gröna.

Igår var inte en så lyckad dag. Det blåste och började regna. Tavlorna och grejerna blåste ner och blev fuktiga. Jag gjorde som många andra utställade, åkte hem.



Idag var det däremot strålande sol och mycket lite vind. Det har varit massor av folk. Det är många som har tyckt om mina saker - vilket så klart gör mig väldigt glad. Jag har ju lagt ner mycket tid på alla saker jag gjort.

Min skärm - Luna D sign




Jag sålde lite grejer också, men det viktigaste har ju varit att få synas så folk vet om att jag finns.

Det var rekordår med 110 st utställare, det var ju roligt. Jag såg massor av fina saker.

Passade på att sitta och sy lite figurer när jag ändå satt där
Tack alla ni som besökte utställningen och som gillade mina saker - ni gjorde detta till en oförglömlig dag!

1 kommentar:

  1. Tack för ditt besök och söta kommentar hos mig :-) Vilka fina saker du gör! Jag är imponerad, lycka till med din fina hemsida.
    /Ulrica

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!