torsdag 12 augusti 2010

Tankar om ordning och kaos

Han har fått sitt namn, nämligen Ugg. Det tyckte jag passade bra på honom. Han ser ut som en Ugg. Så Ugg blev det!
Jag är alltid på jakt efter 2 saker.
1. Ordning och reda - bland mina saker. Allt från kläder, toalettsaker till pysselsaker. Jag har ännu inte kommit dit jag vill. Jag är fortfarande på tanke och önskestadiet.
Men nu köpte jag i alla fall lite saker som kanske kan hjälpa mig med att ha ordning på pysselgrejerna.

Åsså slank det med en söt musmatta som jag inte kunde vara utan!

2. Material till mina pysselgrejer - Hökögonen spejar alltid! Och när jag var hos mina föräldrar i Umeå hittade jag snygga strumpor. Jag behöver nog lite nya för att ha på fötterna men jag ser bara figurer. Så snart ska jag sätta saxen i dem....hi hi hi!



Sen har jag satt igång med ett nytt litet projekt.....vi får se om det blir en mobil som man kan ha ovanför sängen eller om det blir en till barnvagnen.

2 kommentarer:

  1. Hej! Du kommenterade ett förkläde på min blogg. Om du är intresserad av att köpa det kostar det 300:- inkl porto. Hör av dig i såfall på nusseblogg@hotmail.com
    /Ida

    SvaraRadera
  2. Åh, det är första gången jag kikar in här, men blir både glad och inspirerad av alla fina saker =)
    Hoppass du har en toppen dag !
    kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!