tisdag 10 november 2020

Tävling på instagram!

 Jag startade en tävling på instagram idag där du kan bli vinnaren av lunafiguren Simsen. Här kommer reglerna för att delta i tävlingen.


Tävlingsdags!

LunaDsign har fram till den 22 november en tävling där du kan vinna en unik figur till ett värde av 395 kr.

Figuren som tävlas om är Simsen. Han jobbar på tekniska förvaltningen. På somrarna brukar han klippa gräsmattorna med nagelsax och på vintern kan ni se honom skrapa rutorna på bilarna i kommunhuset.


Det enda du behöver göra för att ha en chans att vinna denna unika figur är att gilla @lunadsign.se på Instagram, motivera varför just du ska vinna denna figur samt dela detta inlägg på din instagram.


Vad är då en Lunafigur? Jo, det är en handsydd, enastående figur som det bara finns ett exemplar av. Alla Lunafigurer är olika och kommer med sin egen personlighet beskriven på en lapp.

Luna´s motto ”Det är coolt att vara annorlunda”


Tävlingen anordnas av LunaDsign och vinnaren kommer utses av mig den 22 november. Vinnaren presenteras på instagram, meddelas i ett PM och skickas hem till vinnaren utan någon kostnad.



Var med och tävla du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!