fredag 20 november 2020

Fredag och sol

Fredag och början på helgen. På söndag sak vi julpynta - faktiskt. Anledningen till det är att jag insåg att det är 1advent nästa helg och barnen kommer inte tillbaka förrän veckan efter, när det blir 2 advent. Eftersom de gärna vill vara med och pynta - granen och allt annat så känner jag att pynta nästa gång de kommer känns sent. Jag gillar ju julen. Därav pyntandet och granen som åker upp
på söndag.

Idag körde jag Maja till tandläkaren i Domsjö för 3 års-kontroll. 



På vägen tillbaka till skolan hade solen kommit fram och jag blev nästan bländad av solens reflektioner i snön. Det känns nästan som en härlig vårdag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!