måndag 30 mars 2020

Galopperande feber

Jag var sjuk hela förra veckan. Det började med halsont och sedan kom febern. Den har gått upp och ner med stunder av ingen feber alls.

I morse kände jag mig helt död men var ändå tvungen att kliva upp för att väcka M och få i henne frukost och se till att hon inte missade skolbussen. Har känt mig lite trött idag och nu kom febern tillbaka. Inte mycket men det känns ändå på energinivån att det är nåt som pågår i kroppen.


Idag tror jag dock att vi har gjort klart examensarbetet. Vi har rättat till en del efter oppositionen och imorgon tror jag att vi skickar in det för sista gången.
Onsdag och torsdag är det skola på distans. Tanken var att det skulle vara träff i Luleå men med tanke på allt som pågår så blev det inte så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!