fredag 6 mars 2020

Äntligen helg!!

Det ska tydligen vara dåligt väder till veckan och det är ju typiskt då jag ska köra hemifrån till Umeå för att sedan åka vidare upp mot Luleå. Det går ju inte att ställa in de två kursdagarna på grund av dåligt väder så det är bara att hoppas på det bästa. Kanske blir det att stanna en extra natt i Luleå om vädret är riktigt illa.
Just därför är jag glad att vi kommit till det absolut sista finliret på vårt examensarbete som ska vara inne på fredag nästa vecka. Det är bara några ytterst små detaljer som ska ses över, så som källförteckningen.

Vi satt en stund idag och gick igenom några små ändringar men i det här läget känns det som att vi är och petar på molekylnivå och det kan vi säkerligen göra de närmaste 20 åren om vi inte sätter stopp nu.


Nu är det helg och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag håller på att städa och dammsuga undan allt djurhår och damm så vi ska slippa tänka på det i helgen. Men det finna alltid nåt som finns att göra.
Helst skulle jag vilja måla vårt uterum vitt i helgen. Det ser idag ut som en fjällstuga och det finns väl en viss charm i det men det skulle se fräschare ut med nån färg på väggarna.


Vet dock inte om det är för tidigt att göra det då temperaturen där ute kan variera utifrån väder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!