tisdag 24 mars 2020

Från gult till vitt

Förrförra helgen gjorde jag klart i uterummet. Från att ha sett ut som en finsk bastu med gulnade furuväggar och tak fick hela rummet ett lugnare intryck efter att ha laserat väggarna vita och målat taket ett varv.




Efter tre varv med vit lasyr var det stor skillnad må jag säga.



Taket var det klart jobbigaste och jag är tacksam att vi nöjde oss med endast ett varv färg.


Nu ska jag bara försöka få tag i bord och stolar så man kan sitta där ute och äta i normal sitthöjd och möblerna som nu står där inne får flytta ut på balkongen.

Idag skickade vi in opponeringen och fick den godkänd och imorgon ska denna hållas med vår grupp. Sen får vi rätta till alla felaktigheter och annat i vår egen uppsats. Det ska bli så skönt att slippa detta evighetsjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!