söndag 10 juni 2018

Sjukhusbesök

Idag hade jag tid för MR på min vänstra axel. Klockan 10.20 en söndag. Det är lite ovanligt men det är ju bra att de jobbar helg så kanske köerna för alla som väntar minskar lite.


Alla korridorer var öde och jag kände mig ganska ensam när jag försökte lokalisera mig och hitta till röntgenavdelningen.


Jag trodde jag hade tid kl 10 men det var ju som sagt 10.20 så jag fick vänta ganska länge eftersom jag redan från början var där i god tid.


Nu är det gjort och då är det bara att invänta resultatet på röntgen. Jag hoppas att de ska visa stora problem eftersom jag är less på att ha ont hela tiden, samt att jag vet att en operation fungerar - det har min högra axel visat upp.

Idag var dessutom 7:e dagen i rad som jag gick min 1h promenad. Idag i sällskap av min pappa. Klapp på axeln till mig!! Inte illa jobbat av "Mors lilla lathund"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!