lördag 26 maj 2018

My creative corner of the world

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det hade varit himla kul att veta hur många Lunafigurer jag sytt under åren sen jag började. Jag har verkligen inte den blekaste aning.

Oftast följer jag ett invant mönster. Alltså inte mönster i mönstrets benämning, men jag gör ungefär samma typer av figurer.
Ibland får jag nån specialbeställning på nåt annorlunda och ibland ledsnar jag själv på att göra samma lika varje gång och testar nåt nytt.

Jag klipper på fri hand, tänker väldigt lite och sen syr jag ihop det. Det blir vad det blir liksom.

Nu senast blev det en sjöhäst och en flamingo.





För närvarande jobbar jag på något åt lama hållet. Om jag lyckas får vi se när det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!