torsdag 31 maj 2018

Britishamericanian

Släkten kommer på besök imorgon, men jag måste dessvärre jobba. Det är 5 år sedan sist och jag har verkligen gjort allt jag kan för att byta pass. Ibland går det bara inte.....
Kanske får jag besöka dem på hemmaplan nästa gång istället.

http://designofluna.blogspot.com/2013/07/slakten-fran-amerika.html

Nåväl, kanske dyker allas vår galonman upp imorgon kväll! Det skulle vara som plåster på såren...

Generna.....mitt DNA är brittiskt...men släkten utvandrade till Amerika!
For the laaaaaand of the freeeeee......and the hoooome of the braaaave! God bless the Queen!


Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!