måndag 4 januari 2016

Vardagen kommer alltid

Fyra dagar in på det nya året och första vardagen.
Jag har knappt varit ute på nätet under ledigheten och det är lite svårt att komma igång igen.


Jag försöker stolpa upp vad som måste göras och planera lite inför året. Vissa saker förändras ju för mig inom kort. Jag ska nämligen börja plugga - grafisk kommunikation. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå och hur upplägget kommer se ut men det känns spännande.

Under helgen städade jag bort all jul och allt damm som samlats i hörnen så nu känns det väldigt rent och fräscht. Ett bra sätt att börja det "nya" på.
Nya tandtroll ska skapas idag, till tandläkarna i Göteborg. Snart finns det nog lika många troll som tandläkare där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!