onsdag 30 december 2015

Ett sista ord från mig innan det tar slut!

Så är det snart över, och jag tycker att det känns så skönt. 2015 har inte visat sig från sin bästa sida, i alla fall inte i mitt liv.
Jag hoppas att nästa år blir bättre.
Det känns alltid hoppfullt när man får vända blad och börja på något nytt. Man ser på det med ny blick, man har nya mål och förhoppningar och man tänker att NU, NU kan allt förändras till det bättre.


Mina ledord för kommande år är:

JA - våga säga ja! Till att testa, till att hoppas, till att lyckas

VÅGA - våga testa, våga misslyckas, våga lyckas!

HA ROLIGT - se livet som en gåva som du har under en kort tid. Välj livet, välj att ha roligt och låt jobb och "måsten" stiga åt sidan en stund

LUGN - planera så jag har tid för lugn, lugn runt omkring och lugn inuti.

Jag inser att livet blir vad man gör det till. Och jag ska verkligen bli bättre på att ta vara på det. Vi ses igen, nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!