torsdag 16 oktober 2014

Det var en gång....

Nu när jag är klar med min kalender och målarbok har jag tagit tag i nästa projekt. Det är ett projekt jag började med för ett tag sedan men som legat på lager och vuxit till sig.
Nu är det dags att sätta det på pränt.
En barnbok, med Luna i huvudrollen, såklart!
Jag har skrivit grunden och jobbar lite med bilderna till den. Det är roligt, spännande och inspirerande varvat med tveksamheter, osäkerhet och tvivel.
Men den kombinationen sammanslaget kan ju inte annat än bli en succé.

En av mina barnboksfavoriter är Buhuerna.


Jag vet egentligen inte varför jag fastnade för den som liten men jag kommer ihåg att vi läste den på dagis och jag tyckte väldigt mycket om den.


Jag har sökt den under lån tid, på loppisar, på nätet och i antikaffärer men aldrig stött på den. Så lyckades min mamma hitta den och gav mig den i julklapp.
Jag älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!