torsdag 20 mars 2014

Nutella på menyn

Redan torsdag igen. Jag har hunnit komma hem från familjen i Umeå, jobbat några dagar, varit ledig, haft personalmöte, njutit av vårsolen, insett att vintern är på väg tillbaka.
Det verkar som att loppbetten eller vad det nu var har gett med sig.
Kvällarna varvas med hockey (som jag är ointresserad av) och American Horror Story Asylum (som jag är intresserad av). Häftiga miljöer med gamla spännande hus....nåt för min andra blogg, eller hur?!
Jag sitter just nu och jobbar på en ny bloggheader till den här bloggen. Efter ett tag är det roligt att variera sig, för jag bröar bli lite less på denna.

Vi var ju som jag skrev tidigare och åt brunch på Gotthards på Stora Hotellet i lördags.


Här kommer lite bilder från sagohotellet. Ja, det känns lite som Harry Potter eller nåt.

 Vi träffade även på Wallander. Här är min mamma på väg fram för att nosa honom i nacken.... 


Det var trevligt! Men det bästa var inte maten, det var att få träffa Marina och Jocke en stund.
Marina var dock oerhört nöjd med sitt matval - french toast med nutella. Jag känner ingen som älskar nutella lika mycket som hon!

 Se så nöjd! Som en katt som just ätit upp en kanariefågel!
 

2 kommentarer:

  1. Riktigt snygg ny heder du fixat!!!! Vilket mysigt hotell ni varit på, fränt!!! Nutella är mums, håller med Marina!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är rätt nöjd själv faktiskt! Nja, angående Nutella så är jag lite tudelad. Små mängder kan vara okej men jag smakade på hennes mat och det var mer som en efterrätt tycker jag. Men det är ju tur att vi är olika annars skulle Nutella vara dyrt för er som gillar det!

      Radera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!