måndag 9 september 2013

Trötta katter och glödheta marknader

Jag har varit och hälsat på familjen i några dagar. Det är skönt att komma dit och bli lite bortskämd. Jag kopplar av på ett helt annat sätt när jag är där.
Vi har hunnit med både stadsturer, massage, marknad, fika och middagar.
Här kommer lite bilder från helgen.

Simsen har varit lite trött

 Min pappa har rökt räkor

 S blev lycklig över sin Lunakudde

Vi träffade Marina och Emelie på Röbäcks marknad

M hade fått en supercool jacka!



 Inne på glasblåseriet Glödheta



Fika ute på bron


Och så hittade vi slutligen ett hus som var till salu, för bara 4,5 miljoner! Det vill jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!