onsdag 25 september 2013

Jag tar över varje ledig yta

Jag vill gärna tro att jag är en organiserad och ordningsam person men jag tror att jag måste vika mig för detta.
Jag är nog en slarver som har svårt att fokusera på en sak i taget.



Här hemma så har jag en pysselplats på varje ledig plan yta. På ena stället gör jag inbjudningar, på andra pompoms, jag sitter och klipper och klistrat paper chains och täcker varenda fönster med dem.
Det ser ut som tomtens verkstad här! 



Men jag är ganska nöjd. Av fem gjorda pompoms är jag nöjd med två av dem. Övning ger färdighet! Men måste verkligen silkespapper vara så fruktansvärt skört?! Eller är det bara jag som har vassa fingrar?


2 kommentarer:

  1. Du verkar vara en mycket organiserad människa som gör saker i god tid! :) Sen att du sprider ut dig är bara för att du kan! Du kommer att ha ett avslappnat bröllop som är ute i så god tid med alla förberedelser!

    SvaraRadera
  2. Hihi, det låter helt underbart tycker jag :)

    <3 Jennie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!